29 Kasım 2010 Pazartesi

Irmikli visne tatlisi



Tariflerimi cogunlukla gr. ile vedigim icin bir cok arkadasim bardak kasik ölcüleriyle vermemi istiyorlar. Siz bana hangi pastayi veya hangi tarifi yapmak istediginizi yazin ben sizin icin ölcer veririm.
Benim sizlere önerim eyer mutfakda cok vakit harciyorsaniz vede genellikle pasta tatli türlerini yapmayi seviyorsaniz, mutlaka mutfak terazisi alin cünkü bardaklar ve kasiklar herzaman ayni ölcüde olmuyorlar.
Benim bile en az 3 cesit su bardagim var hepsininde gr. ölcüsü deyisik anlatabilmisimdir umarim neden gr.la ölcülerimi verdigimi.

Yaz günleri icin harika bir serinletici

Malzemeler:
7 yemek kasiri irmik
1 yemek kasigi nisasta unu
1 1/2 su bardagi seker
1 litre süt

yapilisi:
sütümüzü bir tencereye alalim irmik ve nisasta unumuzuda ekleyelim, karistirarak kaynatalim
kaynamaya basladiginda sekeri ilave edelim karistirmaya devam koyulasinca ocantan indirelim.
Önceden islatilmis borcamimiza dökelim sogumaya birakalim


üzeri icin malzemeler:
1 büyük konserve visne
1p.vanilyapudung
2 kutu sivi krema (400g schlagsahne)
istege göre 1 kutu (200gr) labne peyniri ben (cereme faiche) kullandim ama bu türkiyede yok
1 cay bardagi seker

yapilisi:
kirazlarimizi süzelim suyunu dökmeyelim, kirazlarimizdan üzerine süs icin ayiralim diyerlerini pisirdigimiz irmigin üzerine dagitalim.
visne suyunu 2 su bardagina tamamlayalim ,2 su bardagi cikmiyorsa biraz visne suyu yoksada normal su ekleyebiliriz.
bir tencerede visne suyumuzu ve vanilyapudingimizi karistiralim puding sekerli deyilse 1/2 cay cabardagi sekeride ekleyip pisirelim ve visnelerimizin üzerine dökelerim.
Kremamizi ve labne peynirimizi 1/2 cay bardagi ile cirpalim ve visne sosumuzun üzerine serelim
üzerinide süsledikten sonra sogumaya birakalim.


1 yorum:

  1. Sayfaya girdim cikamiyorum jaaaa :))) cok güzel tarifler var :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo