18 Ocak 2013 Cuma

Yumurtasiz ve Sütsüz Etkinligimizde DAMLA ÇİKOLATALI UN KURABİYESİ

Bu tarifi görürgörmez hemencik Arkadasimiza yorum yazdim tarifi istedim :)cünkü cocuklarimizin cok sevecegini düsünüyorum :) Arkadasimizda kirmayip hemen kurabiyeleri yolladi herkes birrtane alsin :) digisik tarifler icin arkadasimizin sayfasini ziyaret edin Taze Nane


 


Tarifimi Yumurtasız ve Sütsüz Tarifler etkinliğini yapan arkadaşım pasasofram 'a gönderiyorum.

Malzemeler
250 gr tereyağ (oda ısısında)
250 gr pudra şekeri
4 yemek kaşığı buğday nişastası
alabildiği kadar un
ayrıca
damla çikolata
Yapılışı
Oda ısısında yumuşayan tereyağını elinizle iyice krema kıvamı alana kadar yoğurun. İçine pudra şekeri, buğday nişastası ve alabildiği kadar un ilave edip tekrar yoğurun. Ele yapışmayan bir hamur hazırlayın. Hamurdan cevizden biraz daha küçük parçalar koparıp elinizle yuvarlayıp tepsiye dizin. Üzerine damla çikolata batırın. Önceden ısınmış fırında pişirin

3 yorum:

  1. http://durutarifler.blogspot.com/2013/01/elmal-ayva-tatls-renkli-ayva-tatls.html

    Tarifi yayınladım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Damla çikolatada süt yok muymuş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okadarini bilemicem Nesrin hanim varsa koyulmayi versin

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo