12 Nisan 2012 Perşembe

Firinda sütlac

Leyla ablacimdan cok sevdigim firin sütlacim geldi ben bunu hic yememmi:)
ya saka maka özlemisim ben firin sütlacini yarina yapsam iyi olacak:))
Ablacim cok tsk.ler
Blogu ziyaret icin tiklayin Naliya53



Malzemelerim :)
1,5 lt süt
1 yemek kaş. tereyağı
1,5 su bard. şeker
3 yemek kaş. haşlanmış pirinç
4 yemek kaşığı mısır nişastası
2 yumurta sarısı
1 paket vanilya
1tutam tuz
1 su bard. kavrulmuş fındık
Süt, şeker ve tereyağı karıştırılıp pişirmeye aldım.
Kaynamaya yakın pirinç ve tuz ekledim ve sürekli karıştırarak kaynattım.
Mısır nişastası, yumurta sarısı ve su çırptım.
5-10 dak. kaynayan süte nişastalı karışım ve vanilya ekledim.
Birkaç dakika kaynadıktan sonra güveç kaplarına paylaştırdım ve fırın tepsisine yerleştirdim. Kaselerin yarısına gelecek şekilde tepsiye su koydum 250 derceli fırında üzeri kızarıncaya kadar pişirdim. Fırndan çıkan sütlaçların üzerine kavrulmuş fındık serptim. Soğuyunca servis ettim .Bu kadar :))


Ellerime sağlık nasılde güzel oldu:))


Afiyet olsun
sevgiler,selamlar
Bu tarifimi ayrıca sevgili
Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği'nin ev sahibesi
gönderiyorum,kolay gelsin :)))

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo