17 Eylül 2012 Pazartesi

cappuccinolu Yaspasta


Yine kermes icin yaptigim bir pasta üzerine süs yaptigim cikolatali cipsleri merak eden arkadaslar icinde paketini ekledim umarim yardimci olmusumdur.
tarifi sonra eklicem su siralar kosusturmadayim kusuruma bakmayin



 Biliyorum pastalarimin tarifleri eklemede bayagi bir gecikme oldu ama inanin simdi bile bebegi uyutmaya calisirken oturdugum icin ekleme firsati buldum.
ben pandispanyalarimi hep ayni tariften yaptigimi söylemistim sadece kakao eklenecekse 2 yemek kasigi kakao ekleyip karistiriyorum okadar.
 
Malzemeler
keki:
5 yumurta
200g seker
150g un
1-2 yemek kasigi kakao
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya

Sekerlen yumurtalar iyice cirpilir icine diger malzemeler katilir cirpilir 26 cm'lik kelepceli kaliba bosaltilir. Öceden 180 derece isitilmis firinda kek pisirilir.
Kek sogutulur 3'e bölünür.

 800 ml Schlagsahne (sivi krema)
3-4yemek kasigi cappuccino
6 paket vanilya
4 paket Sahnefest (krema sertlestirici)

Önce sivikrema, vanilya ve kremasertlestiriciler bir kaba alinir mikserlen biraz koyulasana kadar cirpilir.Son olarakda cappuccino tozunu ekleyip cirpiyoruz

Dösenisi:
1. 1.kek (pandispanya)
2. kekin ustune kremasini sürün
3. isterseniz  biraz cikolata rendesi serpilir
4. 2.kek (pandispanya)
5. yine krema sürülür, biraz cikolata rendesi serpilir
6. 3.kek (pandispanya)
7. geri kalan  kremayida üstüne sürülür

Kenarlari duzlenir.
Ben üzerine bolca findikli cikolata cipsleriyle süsledim , Sizlerde isteginize göre süsleyebilirsiniz.


10 yorum:

  1. Muhteşem görünüyooooo aştın kendini :) tebrikler cnmmm

    YanıtlaSil
  2. görüntü muhteşem ...ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  3. Ha-ri-ka .. Lütfen bana da bi dilim :)

    YanıtlaSil
  4. Nasıl bir görüntü bu ya? Tam yemek vakti yaklaşmış ve yalanma durumlarındayken. Kutluyorum sizi gerçekten buna kıyıp yenemez bence. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Masallah diyelim.. Super goruntu.. Tarif gelsin lutfen . Uzerindeki cipsler cikolatali cipislermi.. Cok guzel gozukuyorlar..

    YanıtlaSil
  6. maşallahın var paşasofram ne güzel pastalar yapmışsın özellikle ilk gün için yaptığına bayıldım kermeste olaymışımda alaymışım:)ellerine sağlık ,bol kazançlı olsun kermesinizde,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Bencede masallah canim ellerine emklerine saglik tek kelime mükemmel .Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  8. Bu pastaya bayildim mutlaka deniycem. Ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  9. cok güzel görünüyo,ilk firsatta bend deneyecegim,o uzerindeki schoko chipsler nerde var...


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerede yasiyorsunuz bilmiyorum ama almanyada kauflnd dan aldim cikolata satilan bölümde oluyorlar

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo