26 Mart 2011 Cumartesi

peynirli pogaca

153.Tarifimiz

Merhaba , herkese Hayirli Cumalar!!!!!!

Bugün biraz gec geldim kusura bakmayin arkadaslar :) tariflerim cogaldi ama sorun deyil hepsini yine ben tek tek yayinlarim:) etkinligimize cok az kaldi bitiyor gercekten ben simdiden üzülmeye basladim bile.

Arkadaslar eyer tarifiniz 3 günden fazla olduysa gönderdiginiz ve ben hala yayinlamadiysam lütfen mail atin, bazen yorumlar bana ulasmiyor malesef:(

Bu güzel pogaca icin arkadasima coook tsk.ederim ellerine saglik.

Arkadasimizin blogunu ziyaret icin tiklayin baharloy

malzemeler ....

2 yemek kasigi tereyag

1 cay bardagi sivi yag

1 cay bardagi ilik su

2 yumurta ( birinin sarisi üzeri icin )

1 paket kabartma tozu

1 tatli kasigi tuz

aldigi kadar un

ici icin ....peynir ve maydanoz

yapilisi ....

tüm malzemeler karistirilir ve yumusak bir hamur elde edilir....

hamurumuzu biraz dinlendirdikten sonra . parcalar alip yuvarlak acip, icine peynirli harcimizdan koyup , istedigimiz sekli verelim yagli kagit serdigimiz tepsiye dizelim ....üzerine yumurta sarisi ve cörek otu serpelim ..

170 dereceli firinda üzeri kizarana kadar pisirelim...

afiyet olsun

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo