11 Mart 2011 Cuma

Ahududu ve cilek soslu cheesecake

36.Tarifimiz

Aslinda 2-3 tarifi ekleyip cikip kahvalti yapacaktim ama okadar güzel tariflerle karsilasiyorumki bunuda eklim bunuda simdi eklim derken yine kahvalti hazirlamakda geciktim iyimi:)

Arkadasimiz cok güzel pasta yapmis. Yapilisinida tek tek resimleyip eklemis, bukadar emek cekmis herkes birlir ama yinede söylemeden edemiyecem , bu resimleri böyle tek tek cekmek hicde göründügü gibi kolay deyil, helede resmin güzel cikmasina önem verenler icin:) yeri önemli isigi önemli :) helede bu islemleri yaparkene eliniz haliyle bulasiyor , ellerinizi yikiyorsunuz kurutuyor tekrar resim cekiyorsunuz:)) daha ayrintilar var tabikide fazla uzatmicam.

Arkadaslar bukadar emek oluyor , sayfalari tarifleri sadece bakip gecmeyin lütfen iki satir yazi yazin,düsüncenizi bizlerden eksik etmeyin olmazmi. Cokmu konustum ben ya:)) kusuruma bakmayin öyle döküldüler birden iste.

bu güzel pasta icin arkadasima cok tsk.ediyorum, illaki arkadasimin bloguna ugrucaksinizdir:) Tıkla

Malzemeler:

Bisküvi tabanı için;
2 paket Etı Burçak Bisküvi
125 gr eritilmiş tereyağı

Peynirli krema için;
300 gr. laabne peyniri
1 subardağı şeker
3 paket krema
4 yumurta ( oda sıcaklığında )
1 limonun rendelenmiş kabugu
1 paket vanilya

Sosu için;
1 paket Dr. Oetker Hazır pasta sosu (ben çilekli ve ahududulu yaptım)

Yapılışı:
Bisküvileri rondoda un haline getirdikten sonra, eritilmiş tereyağı ile karıştırıp, 24 veya 26 cm'lik kelepçeli kek kalıbının tabanına bastırarak yayın. Bu hali ile kremayı hazırlayıncaya kadar buzdolabına kaldırın.Labne peynir ile şekeri mikserde güzelce çırpın. sırası ile kremayı ve teker teker yumurtaları ekleyerek çırpın. karışıma en son vanilya ve limon kabuğu rendesini ekleyin ve karıştırın. peynir krema karışımını bisküvi tabanının üstüne dökün ve önceden ısıtılmış 170 derecedeki fırında 50-60 dakika pişirin.Fırını kapatın ve kapağını hafif aralayın. Pişen cheesecake soğuyana kadar fırının içinde bekletin.Cheescake sosunu paketin üzerindeki gibi hazırlayıp soğutun. Soğuduktan sonra cheesecakein üstüne dökün ve buzdolabında bir gece bekletin. Afiyet olsun.

2 yorum:

  1. Farkli birsey güzel olmus

    YanıtlaSil
  2. CHEESECAKE YAPMAYI ÇOK İSTİYORUM AMA SONUNDA HEPSİNİ KENDİM YERİM DİYE DE KORKUYORUM. TARİFİ HAZIRLAYAN ARKADAŞIMIZA VE BURDA SUNAN SANA TEŞEKKÜRLER.. BU ARADA BENDE BİR MİM İN VAR CANIM. ALIRSAN SEVİNİRİM. SEVGİLER...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo