28 Ekim 2012 Pazar

Kestane Nasil pisirilir

Aslinda cok zamandir kestane sekeri yapmak icin kestane almak istiyordum ama cok pahali oldugu icinde biraz daha fiyatlarinin düsmesini beklemistim, esim almis gelmis bana firina at sunlarida yiyelim dedi, kestane sekeri olmalari artik imkansiz olmustu:) kestane herkes bilir nasil pisirilir ama belki birinin isine yarar diyede eklemek istedim cünkü benim isime yaradi.
Kestaneleri cikarmasi cok zor oldugu icin nasil yaparimda daha kolay acilacaklarini arastirdim ve benim cizdigimin tam tesi oldugunu gördüm kestanelerin düz olduklari yere carpi  yapiliyormus. ben tepsiye dizerdim pissinler diye tele dizilince daha güzel sonuc aliniyormus, aynisini yaptim ve gercektende kestanelerim cok güzel acildi. Benim yaptigim yanlisi siz yapmayin mutlaka firinin altina bir tepsi koyun yoksa cok silersiniz kestaneler pisince :)
peki siz nasil pisiriyorsunuz ve neler yapiyorsunuz kestanelerle??

4 yorum:

  1. Bu da güzel fakat Sobanın üstündeki kestanenin tadı bambaşkadır:)

    YanıtlaSil
  2. tabiki öyle ama burda sobayi nerde bulayim :))

    YanıtlaSil
  3. OF OF OF ŞİMDİ OLSADA YESEK,ELLERINE SAGLIK.

    YanıtlaSil
  4. Düz yerinin çiziliyor olması çok ilginç. Öğrenmenin yaşı yok derler ya 1 yaşıma daha girdim. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo