15 Mart 2011 Salı

Baklava yufkasindan börek

78.Tarifimiz

Güzel bir börekde geldi salatayla pastada gelirse caylarda benden olacak:))

Arkadasim merakiyidir yolladigi bugüzel börek icin kendisine tekrar tesk.ediyorum.

bloguna ugramak isterseniz buyrun Tıkla

Sadece tarifleri yayinliyordum ama arkadasim okadar heycanli anlatmiski yasadiklarini eklemeden edemiyecem:))

Cumartesi günü biraz sinirliydim malum sınav yaklaşıyor ve bugün ders çalışmayacağım,.ama ne yapayım diye düşünürken mutfağa gireyimde hafta sonu çocuklarda evde pasta börek yapayım dedim..ilk olarak pastamı yaptım ..

malum tiramisu..:)

alışveriş yaparken markette gözüm baklavalık yufkaya takıldı ve nerdeyse normal yufka fiyatınada denk bir fiyatda olunca bununla yapayım böreğimi ne kaybederim ki dedim..valla iyikide demişim....ben yaptım diye demiyorum harika olduuuuuu..

Tarifimize gelince..

Yufkaları tek tek dizdim aralarına iki yumurta beyazı ve 3 su bardağı süt ve yaklaşık bir çay bardağı zeytinyağı ile hazırladığım karışımdan sürdüm..5-6 yufka sonrasında haşlanmış patatese maydonoz,dereotu, kaşarpeyniri, nane, kırmızıbiber ve tuz ile hazırladığım iç malzememi koydum..yufkalar bitene kadar bu işlemi yaptım ..ben güzel olmaz diye yufkaların yarısını yapmıştım..pişman oldum..diğer yarısı ilede küçük borcamla baklva döşedim iki dakkada, onun tarfii ise sonra inşşşşş :)

Sonrasındaaaaaaaa sanırım böreğin hepsini ben yedim.. :)

Şiddetle yapmanızı tavsiye ediyorummm..

Ellerime sağlıkkkkkk :)

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo