15 Mart 2011 Salı

Fırında tavuklu,bezelyeli,makarna

77.Tarifimiz
Firinda makarnamiz aksamdan geldi ama benim eklemek icin firsatim anca simdi oldu. Bugün hic firsatim olmadi bloguma bakmaya baya tarifler birikmis cok cok tsk.ediyorum sizlere arkadaslar.
Okadar cok isim vardiki eve bile yeni geldim anlicaniz daha yemek bile yapmadim artik yemek yapmayada yardima gelirsiniz dimi:)
Arkadasim Safiye 3 kez katiliyor , tabiki istediginiz kadar tarifle katilabilirsiniz hic sorun yok ,bu güzel tarifi icin cok tsk.ediyorum.
Bloguna bakmak isteyen arkadaslar buyursun Tıkla


malzemeler:

1 paket fırın makarna
2 yemek kaşığı un
3 bardak süt
2 çorba kaşığı tereyağ
1 adet yumurta
2 su bardağı kaşar rendesi

1 kase bezelye
2 tane but

yapılışı:

makarnalar tuzlu suda haşlanır. ayrı bir tencerede tereyağ eritilir un katılarak kokusu çıkana kadar kavrulur. süt azar azar eklenerek katılaşana kadar karıştırılarak pişirilir. tuzu katılır. mikserle biraz karıştırılır ve yumurta eklanarak yüksek devirde çırpılır. 1 su bardağı kaşar rendeside beşamel sosunun içine katılır.
daha sonra beşamel sostan 1 kase kalacak kadar ayrılır ve gerisi makarnaya katılır iyice karıştırılır makarnaların her tarafının bulanması sağlanır.fırın tepsisine yayılır. tavuk but dilimleri ve bezelyelerde eklenir geriye kalan beşamel sos üzerine yayılır geri kalan 1 su bardağı kaşar da üzerine serpilir ve 180 derecede kaşarlar eriyip kızarana kadar pişirilir.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo