16 Eylül 2010 Perşembe

Elmali Rulo



Slm yine denedigim ve cok beyendigim bir elma rulosunu sizle paylasmaya geldim, Tarifde bu rulo sadece tarcin ic malzemesinde vardi ama ben elmayla tarcinin cok yakistigina inandigim icinde elmali yaptim bende her nasil istenirse ic malzemesi kullanila bilir harika bir tarif cünkü,buna benzer bir tarifimde var pudingli ama dikkat ederseniz deyisik oldugunu fark edersiniz

Malzemeler:

Hamuru icin: 1 maya, 120ml ilik su, 120ml süt, 60g Margarin, 60g Seker,1 Yumurta, 1tatli kasigi tuz, 480g un

icine : 3 tatli kasigi tarcin, 40g seker ( ben icine 3 rendelenmis elma, 2 tatli kasigi tarcin koydum)

Üzerine: 120g putra sekeri, 1p.vanilyasekeri, 1 yemek kasigi süt

Yapilisi: Hamuru icin malzemeleri ekleyip yumusak ele ve kaliba yapismicak güzel bir hamur yoguralim, ve iki kati kabarinciyakadar üzeri kapali sicak bir yerde bekletelim .

kabardikdan sonra hamurumuzu acalim 76=46 uzunlugunda icmalzemeyi icine serelim (ben elmalari rendeledim ve bir tencerede 5 dk seker ve tarcinla kavurdum ) rulo yapalim 4cm kalinliginda keselim bicagimizi unlarsak daha kolay kesebiliriz, 5.resimde göründügü gibi kalibimiza yerlestirelim 175 derecede 25-30 dk.pisirelim.

pastamiz piserken üzeri icin hazirligimizi yapalim firindan cikinca hemen sürmemizgerekiyor

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo