16 Nisan 2012 Pazartesi

Kakao Kaplı Misket Kurabiye

BU güzel günden herkese merhaba, Etkinligimiz cok güzel gidiyor tüm katilan ve ziyaretime gelen arkadaslarima cok tsk.ediyorum.Bu güzel tarif icinde arkadima cok tsk.ediyorum ellerine saglik canim


Blogu ziyaret icin tiklayin ehlikeyfchef




Bir tarife takıntılı olma hali vardır ya insanın işte benim bu kurabiyeye karşı duygularım aynen bu böyle bi atımlık hafif sanki kilo aldırmıyormuş hissi veriyor insana,yani bitanecik yense belki aldırmaz ama beşer onar götürünce zalim kilolar geliveriyor işte...
Ben 12 aylıkmışım daha yürümüyormuşum böyle oturduğu yerden kalkmayan topaç gibi bir bebekmişim yürümem gecikince annem korkmuş nesi varki diyip doktora götürmüş doktor evirmiş çevirmiş bişiciğim yok hanım hanım çocuğun şişmanlıktan yürüyemiyor zayıflatcan bunu demiş anneciğim derin bir oh çekip eve dönmüş ama olan bana olmuş ogün bugündür yemekle yememek arsında gidip geliyorum:)
Kimini yiyorum kimini yemiyorum ama yedirmesi ayrı zevk ...

malzemeler:
1 paket margarin
2 veya 2,5 bardak un (yine göz kararı yaptım, unu azar azar eklerseniz bir sorunla karşılaşmazsınız)
1 paket kabartma tozu
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket kakao
Oda sıcaklığında yumuşamış margarine unu ve kabartmatozunu ilave edip çok sert olmayan çok yumuşakda olmayan orta halli bir hamur elde ettim.Cevizden küçük, fındıktan büyük parçalar koparıp yuvarladım fırın tepsisine sıralayıp 200 derecede ısıyı alttan vererek altları pembeleşene kadar pişirdim.
Derin bir kasede pudra şekeriyle kakaoyu karıştırdım. Kurabiyeleri fırından çıkardıktan sonra biraz ılımalarını bekledim sonra beşer onar kasedeki karışıma atıp heryerlerini buladım.Elinizi bulaştırmadan kaseyi şööyle sağa sola sallayarak yapabilirsiniz.
Yuvarlak bir borcamı dolduracak kadar oluyor, valla saymıştım ama sayısını unuttum şimdi.
Bunun yanına en güze ne gider ,tabiki bol köpüklü bir türk kahvesi...

kurabiye tarifim paşasoframa gidiyor sevgilerimle birlikte...

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo