16 Ocak 2013 Çarşamba

Yumurtasiz Sütsüz Etkinligimizde SIMIT KURABIYE



Etkinligimiz devam ediyor blog sahibi arkadaslarda kiyida kösede mutlaka yumurtasiz sütsüz tarifleri vardir alerjisi olan cocuklar icin , Lütfen paylasin cocuklarimizi sevindirelim
Arkadasim bizimle bu tarifi paylastigi icin kendisine cok tsk.ediyorum diger tarifleri icin mutlaka blogunu ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum  Leyla ile yemek saati






SIMIT KURABIYESI  ( ben bu malzemenin dort katini yaptim ve alti kilo cikti )


Malzemeler :

250 gr tereyagi
1 su bardagi sivi yag
1 su bardagi su

2 paket kabartma tozu
1 tatli kasigi tozseker
1 tatli kasigi tuz
1 yemek kasigi limon suyu
1 yemek kasigi elma sirkesi
aldiyi kadar un. ( yaklasik bir kilo kadar )

Üzerine :

2 yemek kasigi Pekmez  ve bir cay bardagi su
500 gr kavrulmus  susam


Yapilisi :


Malzemeleri sirasi ile kabimiza katip iyice yoguralim.Hamurumuz yumusak ele yapismayan bir hamur olmali.Sonra hamurdan ceviz büyüklügünde bezeler kopartip halka sekli verelim.bir kaba iki yemek kasigi pekmezi ve suyu koyup karistiralim.halka sekli verdigimiz kurabiyelerimizi tek tek alip önce pekmezli suya bandiralim.ordan cikartip suyunu hafifce sizdirip susama önlü arkali bulayip elimize alip susamlari her tarafina yedirtene kadar elimizde cevirelim.bu sekilde yapip tepsimize dizelim.250 dereceli firinda 15 dk kadar kizarana kadar pisirelim.

Yapinca cok ama cok begeneceginiz bir Tarif bu arkadaslar.Ben siparis üzerine yaptigim icin malzemenin dört katini yaptim.ama size  yukardaki tarif yeterde artar bile:)

Eger sizde cok yapmak isterseniz ,yapip buzlugunuza atabilirsiniz.


AFIYET OLSUN

7 yorum:

  1. tarif güzelmiş....ne güzel etkinlik olmuş...emeklere sağlık

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık.mükemmel bir tarif olmuş.kandilde deneyeceğim.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. canım merhaba
    mesajını aldım
    etkinlik güzel olmuş
    fakat keşke biraz daha uzun olsaymış
    ama senin için birşeyler yapmaya çalışacağım
    öpüyorum kal sağlıcakla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun olmasini bende isterdim ama cok acil bir etkinlik oldugu icin kisa oldu canim

      Sil
  4. Canım etkinliğin hayırlı olsun,çok faydalı bir etkinlik yapmışsın..Nurlumutfaktadan susamlı kurabiyeyi alabilirsin..ben bir türlü beceremiyorum yollamayı..kolay gelsin..sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. etkinlikten yeni haberim oldu benimde.incelerken anladım sanırım.çay saati için olacak saırım.insallah bende katılırım canım.sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo