10 Şubat 2011 Perşembe

Baklava

Herkes disini süslerken, sen icini, kalbini süsle. Herkes baskaninin aybini arastirirken , sen kendi ayiplarinla mesgül ol. (Mevlana)
ESSELÂMÜ ALEYKÜM
Yine geldim sükür :) sizleride özlemisim baya, yorumlariniz icinde cok tsk.ler arkadaslar. 61. porselendemlik cay saatine ev sahipligi yapan arkadasim http://merakiyidir.blogcu.com/ yine tarif isteyince baklavanin serbetini cekmesini beklemeden hemen resimledim:) umarim beyenir denersiniz. Bende 15 mart 63.porselencay etkinligine ev sahipligi yapacagim simdiden tariflerinizi biriktirmeye baslayin arkadaslar:) . daha önceden baklava tarifini ekletigim sadece tiklayin diyorum:) tarifi icin Tıkla

1 yorum:

  1. paşakızı maşallah sana sevgili arkadaşım.
    açıkçası ben hiç baklava yapmadım.imrendim sana.ellerine sağlık sevgili arkadaşım.maharetin belli zaten.sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo