22 Şubat 2011 Salı

Rulo Kurabiyeler

Merhaba arkadaslar nasilsiniz umarim herkes iyidir bu aralar kötü grip salgini var, Gercekten cok dikkat etmeliyiz bir yakaladigini 2 hafta terk etmiyor:) bizim evden cikimadi 1 aydir. istenmedik misafir bu olsa gerek:)

Arkadasim Nuray yine güzel bir tarifle yolladi kendisine burdanda cok tsk.ediyorum ve denemek isteyen herkese kolay gelsin diyorum:)

Malzemeler:

1 adet yumurta
1 paket margarin
1 su bardağı pudra şekeri
2 yemek kaşığı kakao
2 yemek kaşığı şeker
1 paket vanilya
1 paket kbartma tozu
Aldığı kadar un


Hazirlanisi:


Yumurta, erimiş margarin, pudra şekeri ve unu bir kapta karıştırın. Hamurdan portakal büyüklüğünde bir parça koparın ve kakaoyu ekleyin.
Tezgahın üzerine sade hamuru dikdörtgen şeklinde kakaolu hamuru ortasına uzun bir şekilde açın.
Rulo yapin. Bir cm kalınlığında kesip tepsiye koyun. Ve 175 C lik fırında pisirin, Afiyet olsun hepinize:)

3 yorum:

  1. Merhaba tarifleriniz çok guzel bazilarini denedim çok hosuma gitti tessekkur ederim. Ben rulo kurabiyeleri'ni denemek istiyorum ama iki yemek kasigi sekeri anlamadim yardimci olursaniz sevinirim.
    Simdiden tessekkur ederim hosça kalin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tariflerimi deneyip begendiginize cok sevindim, rolo kurabiyenin icinde putra sekeri oldugu icin iki kasikda seker konmus yani sekeri az olmaz merak etmeyin.

      Sil
  2. cevabiniz için çok tessekkur ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo