31 Ocak 2016 Pazar

Makarnali rulo Köfte

 
Bu tarifi taaaa Ramazanda misafirlerime denemistim ve cokda begenilmisti resimlerini cekmistim ama telefonum bozulumca tüm resimler silindi tekrar yapip paylasmak ancak simdi nasip oldu tarifi cahide hanimin sayfasindan aldim.
Kendisine cok tsk.ediyorum gercektende cok lezzetli ve ugrasmaya deger bir lezzet.

MAKARNALI RULO KÖFTE
Malzemeler
750 gr kıyma
2 çorba kaşığı galeta unu
1 yumurta
1 soğan rendesi
Tuz karabiber kimyon
Yarım paket kadar haşlanmış fırın makarna
Kaşar peyniri rendesi  
Kıyma, galeta unu, yumurta, soğan rendesi, tuz ve baharatlarla köfte yoğrulur. 
Vaktiniz varsa dinlendirirseniz daha güzel oluyor. Tezgahın üzerine serilen streç film üzerine köfte malzemesi koyulur ve makarnaların uzunluğuna göre açılır. Haşlanan makarnalar köfte harcının üzerine boşluk kalmayacak şekilde yerleştirilir. Makarnaların üzerine de kaşar peyniri rendesi serpilir. Streç film yardımı ile köfte rulo yapılır. Tepsiye alınır istenirse üzerine salçalı su sürülür fırında pişirilir.

1 yorum:

  1. Merhaba arkadaşım tariflerini çok beğendim sende sitemi ziyaret edebilirsin.

    Hazır Yufkadan Börek Tarifleri - http://www.selmamutfakta.com/2016/01/hazir-yufkadan-borek-tarifleri.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo