3 Mayıs 2012 Perşembe

MUHALLEBİLİ KADAYIF

Muhallebili kadayif günümüzde cok sevilerek tüketilen bir tatli arkadasima cok tsk.ediyorum tarif icin.

Blogu ziyaret icin tiklayin harikamutfaksaka



Arkadaşlar bu tatlı için tek şey yazabilirim...HARİKA....Sizde benim gibi bugüne kadar denemediyseniz eğer , hemen yapın derim...Blogcu arkadaşlarda hep görüyordum. bi türlü yapmak kısmet olmamıştı...Yaptığım zaman da yiyenler tarafından çok beğenildi...
Muhallebi için...
1 bardak şeker ---1 bardak un-----5 bardak süt (su bardağı)----pişirip soğuttum. 1 paket krem şanti koyup çırptım...
Kadayıfın hazırlığı .....
Diğer tariflerde yağda kavrulmuş. ben, kadayıfların üzerine biraz sıvı yağ gezdirip harmanladım. Fırında kızarttım. Bu işlemi yaparken ara ara kadayıfları karıştırdım. Fırından çıkarıp soğuduktan sonra ovalayarak küçülttüm.
Borcama kadayıfın yarısını yaydım . Soğuyan muhallebiyi döküp buzdolabında dinlendirdim...Servis yapacağım zaman kalan kadayıfları muhallabinin üzerine tekrar yaydım. (buzdolabında hemen yumuşamasın diye bu şekilde hazırladım) muhallebi ve kadayıf arasına ince kıyılmış cevizde ilave ediyorum..
Tarifim etkinlik için paşasoframa...

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo