3 Mayıs 2012 Perşembe

DİLEK'İN YANARDAĞ PASTASI....

Merhaba arkadaslar cok güzel bir pastayla bugünkü tariflerimizi eklemeye basliyorum. Arkadasim cok güzel tarifleriyle beni etkinligimde hic yanliz birakmadigi icin cok tsk.ediyorum kendisine
Blogu ziyaret icin tiklayin
sonugarantitarifler


Günaydın,birazdan size yapması çok mu çok basit, görüntüsü muhteşem tadı da enfes bir pasta tarifim var.Biraz abarttım mı acaba!!! Sizde gördüğünüzde bana hak vereceksiniz.
Tarif sevgili kuzenim Dilek'e ait.Bu pastayı kendi elleriyle sizin için yaptı:))Ben sadece fotoğrafladım. Canım çok çok teşekkür ediyorum.Ellerine sağlık.Başka tariflerini de bekliyorum:))Şimdi sizi daha fazla meraklandırmadan başlayayım:))
Ayrıca bu tarifi porselen demlik etkinliğinin ev sahibesi sevgili arkadaşım http://pasasofram.blogspot.com/ gönderiyorum.Kolay gelsin arkadaşım.



Malzemelerimiz:
1 adet kakaolu pandispanya (kakaosuz da olur)
2 poşet krem şanti
1 su bardağı süt
1su bardağı damla çikolata
1 paket petit beurre büsküvi(kare büsküvi)
3 adet muz
1 paket meyveli sos ahududu çilekli, pembe paket(arzuya göre çikolata sosu da olabilir)

Hazırlanışı

  • İlk önce 1 bardak sütle krem şantimizi mikserle çırparak hazırlıyoruz.10 dakika kadar buzdolabında bekletiyoruz.
  • Sonra içine büsküvilerimizi küçük küçük kırıyoruz.
  • Muzlarımızı da küçük küçük küp şeklinde kesip içine koyuyoruz.
  • 1 su bardağı damla çikolatayı da koyup güzelce karıştırıyoruz.
  • Daha sonra kekimizin yarısını servis tabağına koyup sütle hafif ıslatıyoruz.
Sonra resimde görüldüğü gibi bütün harcı üstüne koyup şekil veriyoruz.


Daha sonra kekin kalan kısmını resimde de görüldüğü gibi üçgen şeklinde parçalara kesiyoruz.
Kekimizin üstüne eşit aralıklarla yapıştırıyoruz.
Önceden üzerindeki tarife göre hazırlayıp ,pişirip soğuttuğumuz meyveli ahududu çilekli sosu üzerine döküyoruz.İçine sevgimizi katmayı unutmuyoruz.Buz dolabında 1-2 saat beklettikten sonra servis edebilirsiniz.
Afiyet olsun sevgiler....

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo