11 Nisan 2012 Çarşamba

TAVUKLU ŞEHRİYELİ SALATA...

Cok güzel bir tarif oldugunu söylemistim dimi güzel oldugu kadar cokda bereketliymis bir aksamda iki tane Tavuklu sehriye salatasi ekliyorum sizlere :) Tarif icin cok tsk.ediyorum. Arkadasimizin Blogu ziyaret icin tiklayin sonugarantitarifler



Malzemelerimiz:
3 adet orta boy haşlanmış tavuk göğsü(1 küçük paket)
1 su bardağı şehriye(ben yarısını tel yarısını arpa kullandım)
5 adet kornişon turşu
1,5 su bardağı mısır
4-5 dal yeşil soğan
2 adet kırmızı biber(ben közlenmiş kullandım)
2 adet orta boy salatalık
1 adet limonun suyu
sıvıyağ,tuz

Hazırlanışı:

İlk önce teflon bir tencerede 2 yemek kaşığı sıvıyağla şehriyelerimizi kavuruyoruz.
Şehriyelerimizi kavurduktan sonra 2 su bardağı suyla pişiriyoruz.
Soğuduktan sonra karıştırma kabımıza alıyoruz.
İçine önceden haşladığımız tavuk göğüslerini güzelce tiftikliyoruz.
Mısırımızı,küçük küçük doğradığımız salatalıklarımızı,kornişonlarımızı ve kırmızı biberimizide koyuyoruz.
Son olarak limon suyunu,tuzunu ve 1 yemek kaşığı sıvıyağımızı koyarak güzelce karıştırıyoruz.
İçine sevgimizi katmayı unutmuyoruz.Daha sonra servis kabımıza alıyoruz.


Afiyet olsun.Sevgiler...

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo