18 Mart 2011 Cuma

Sicak salata kumpir

104.Tarifimiz

Bu sabah kumpirle geldim:) bu tür kumpiri hic yapmadim, ama kumpiri cok seviyorum. Türkiyeye gittimmi mutlaka bir kac kez yerim, ama burda nerden aldiysam hosuma gitmedi. Evde yapmayida denemedim ama bunu canim cekti bir ara mutlaka deniyecem:) ellerine saglik arkadasim, coook tsk.ediyorum beni etkinligimde hic yanliz birakmadigin icin:)

Arkadasimin bloguna ugramak isterseniz buyrun umutkusum

1kg patatesimi iyice hasliyoruz.soyduktan sonra icine teryeagi,az sut karabiber,sivi yag tuz koyarak guzelce ezip pure yapiyoruz.borcama yada tepsiye yayiyoruz.

ustunede kasar rendeleyip heryerine gelcek sekilde yayiyoruz.

ustu icin 340 gr yaziyodu benim aldigimda hazir misir konserve,400 gr hazir bezelye konserve,250 gr mayonez,iki salatalik tursusu,iki orta boy haslanmis havuc,haslanmis havucu ve salataligimizi dogruyoruz kucuk kupler seklinde.

bir kapta bu harcalari karistiriyoruz..bezelyemizide katiyoruz ,

en uste mayonezide koyup harcimizi iyice karistiriyoruz.

Tepsiye yaymis oldugumuz patatesli ve ustu kasarli karisimimizi yenecek zamana yakin bir zaman diliminde firina suruyoruz hem patatesleri iyice sicacik olucak hemde kasari eriyecek

isinma islemi tamamlaninca en uste mayonezli karisimi dokup iyice her tarafina yayiyoruz.

hemen aninda sicak sicak sofraya goturuyoruz.

oh nefis ve bir okadar kis icin uygun iscacik bir salata afiyetler olsun efendim...

buda pasasoframa gidiyooor.....

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo