18 Mart 2011 Cuma

Lahmacun

105.Tarifimiz

Arkadasim lahmacunlarida hazirlamis bizi bekliyordu bende hemen aldim size getirdim:) cok sevdiginize eminim:) tek tek de resimler cekmis anlatmis , cok tsk.ediyorum canim ellerine saglik herbir tarifin icin ayri ayri tsk.ediyorum, Ben 29 dan önce pes etmicem:))) yollamaya devam:)

Arkadasasimin bloguna ugramak isteyenler buyursunlar umutkusum

oncelikle un su tuz ve az mayayla yumsak bir hamur yapiyoruz mayasinin gelmesini bekliyoruz.

hamurumuzdan cevizden az buyukce bezeler yapiyoruz.o bezelerimizi tezgahta undanda yardim alarak tavamizin buyuklugunde aciyoruz

kiyma,sogan,kirmizi aci pul biber,kara biber,tuz ve tabiki kirmizi biber salcasi,varsa domates, bu malzemlerimizlede ic harcimizi yapiyoruz.soganlari cok kucuk dogruyoruz.ben bol soganli yaparim.sogan lahmacuna lezzet veriir.mesela yarim kg kiymaya 2 ila 3 tane sogan tabi buyuklugunede bagli.,ne kadar koyacagimiz.

bu malzemlerle ic harcimizida hazirladik.

actigimiz hamurun icine bu harcatan koyuyoruz her tarafina gelicek sekilde

haizrladigimiz hamurumuzu onceden iitilmis tavamizin icine aliyoruz.isi ayari cok onemli ne cabuk pisirip yakacak kadar fazla nede kurutacak kadar az olmali.onu marifetli hanimlar eminim kolayca ayarlayabilecekler.

ustunede uygun buyuklukte kapka kapatip pismeye birakiyoruz.

uztundeki kiymalar pisince lahmacunumuz hazirrr....

bunlarda son fotolar..inanki yapmak daha kolay ya.ben genelde el isi uzerine calisiyorum ama.misafirlerim gelmiskene vede pasasoframda davet etmiskene bolcana yapip gondereyim demim.


sana katiliyorum umut kusum gercekten anlatmasinda kolay yapmasi:)) bundan dolayida diyorumki

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo