30 Haziran 2012 Cumartesi

Kremali Muzlu Köstebek pasta


Merhaba arkadaslar,
Blogumu ihmal ettigimin farkindayim ama bildiginiz gibide cok tatli bir nedenim var bunun icin :)
Tatli kizim Pazartesi daha 3 haftalik olacak ve biz yeni yeni alismaya basladik.
6 yil ve 3 yaramazdan sonra tekrar bebek büyütmek bana gercekten zor geldi ama okadar tatliki hic bunalmadan sabirla onunla zaman geciriyorum Annelik gercektende kolay deyil. Annelerimizin degerlerini böyle zamanda daha iyi anliyorum.
Annelerimizin degerini ins. herzaman hatirlayip bilen evlatlar olur ve öylede cocuklar yetistiririz.



kizimi görmeye tabiki gelenler gidenler oluyor, önceden yapip buzluga attigim hazir keklerim bana cok yardimci oldular :)






Malzemeler:
1 atetpandispanya ( kendiniz yapmak isterseniz önceden ekledigim tarife bakiniz)
2-3 tane muz

Kremasi icin:
süt
1.p vanilyapuding
2.pakekremsanti

Yapilisi:
500g süt ile pudingimizi paketin üzerinde yazili oldugu gibi hazirliyoruz. iyicene sogumasini bekliyoruz.
2paket krem santiyide sütümüzle yine paketin üzerinde yazili oldugu gibi hazirliyoruz.

sogumus olan pudingi iyicene cirpiyoruz ve kasik kasik kremsantiyi ekliyoruz güzel bir krema elde ediyoruz, muzlarimizi icine dograyip karistiriyoruz.
pandispanyamizi ortadan kesiyoruz kremamizi ortaya döküp yanlara dogru sürüyoruz tepe olmasini sagliyoruz. Diger pandispanya parcasini kremamizin üzerine elimizle parcaciklar yapip kapatiyoruz tüm parcalari üzerine ekledikten sonra bir gün buzdolabinda bekletiyoruz.
ben 4-5 saat sonra servis yaptigim icin biraz dagildi siz birgün bekletin harika oluyor. Afiyet olsun

6 yorum:

  1. Ellerine saglik güzel kardesim.. Umarim minik kizimiz saglikli ve huzurludur... Sana en ulvi görev olan annelik vazifende kolayliklar diliyorum... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. Bebeğini güle güle büyüt canım,sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. anali babali pasam .
    pasta nefis gözüküyor .ellerin dert görmeye
    sablonuna ne oldu senin ??

    YanıtlaSil
  4. Allah analı babalı büyütsün inşallah.Annelik zor ama bir o kadarda güzel.Allah yardımcın olsun.
    Köstebek pastana gelince uzun zamandır yapmıyordum.Evlendiğim ilk zamanlar çok sık yapardım.Aklıma düşürdün :)
    Ellerine sağlık
    hayırlı kandiller
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo