11 Eylül 2010 Cumartesi

Kolböregi




Slm arkadaslar bu börege bayilcaksiniz helede ben gibi büyük yufka acamiyorsaniz süper olacak deneyin, herkesin bir yerde kaldigi vardir bende yufka acamiyorum napim nekadar ugrastimsa büyümüyor bazende italyan bazende türkiye haritasina benziyor:))) olsun tati güzel oluyorya ona bakalim hem herkes herseyi yapabilecek diye bir kuralimizda yok dimi:)) kendimi böyle tesseli edim bari:) herneyse fazla konusmadan size tarifi verim.

Malzeme:

1kg un, maya, tuz, ilik süt

icine

yagsiz peynir, maydanoz, sivi yag

üzerine :1 yumurta

yapilisi:

1kg unu bir hamur kabina alanim icine tuz maya koyalim ve aldigi kadar ilik süt ekleyerek yumusak bir hamur yoguralim mayalamaya birakalim.

mayalanan hamuru yumrugumuz büyüklügünde büyük acabilirseniz daha büyükde alabilirsiniz bezeler yapalim 10dk. dinlendirelim

Acmaya basliyalim acabildigimiz kadar büyük yufka acalim, icine sivi yag sürelim sagdan soldan kapatalim ve sonrada üsten altdan kapatip bir kare elde edelim ve 10dk dinlendirelim

tekrar acmaya basliyalim ve actigimiz yufkalari ortadan keselim resimde oldugu gibide icine hazirlamis oldugumuz peynirle maydonozlu ici icine yerlestirelim ve rulo yapalim, tepsiye yerlestirelim üzerine yumurta sürelim .cörek otu veya susamda ektikten sonra istedigimiz uzunlukda keselim ve kabarmasini bekleyelim .önceden isitilmis firinda 180derecede pisirelim

bu böregi Aytenceee arkadasimizin sitesinden aldim cok tsk. ediyorum burdanda kendisine

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo