7 Aralık 2010 Salı

Peynirli Rulo köfte

bu köfteyi dr.da beklerken bir dergide gördüm tamda bugün ne pisirsem diye düsünüyordum, cok yardimci olmus oldu bana:) güzelde olunca sizlede paylasmak istedim:)

  • 350g kıyma
  • 1 dilim bayat ekmek
  • 1 yumurta
  • 1 tatlı kaşığı karabiber
  • 1 tatlı kaşığı kekik
  • 1 tatlı kaşığı kırmızı pul biber (arzuya göre)
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1/1 çay fincanı ince doğranmış maydanoz
  • 2 fincan yagsiz beyaz peynir

hazırlanması:

  1. Peynir haric diyer malzemeleri iyice karistirip köfte hamuru yapin.
  2. jilatin kagidinin üzerine ince ve uzun sekilde serin
  3. icine ufaladiginiz beyaz peyniri uzunlamasina sarin
  4. jelatin kagidinin yardimiyla rulo haline getirin ve 10cm arayla kesin
  5. ister yagda kizartin , hafif olmasini istersenizde firinda pisirin

yaninda ben cacik ve firinda baharatli patates pisirdim cokda güzel oldu.

Patatesleri soydum ve iri iri dogradim, tatli kirmizi biber, kekik, feslegen, karabiber, tuz, birazda sivi yag ekledim iyice karistirdim firina verdim

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo