29 Kasım 2010 Pazartesi

Arap Kurabiye



slm arkadaslar kardesim laz_kizi yaptigi kurabiyeler , cok güzel görünüyorlar ben burdan kedisine tsk.ediyorum hernekadarda tadina bakamadiysamda:)

Malzemeler:


Hamuru:
3 haslanmis yumurta sarisi
1 paket oda sicakliginda 250g margarin

1 paket vanilya

aldigi kadar un


Üzerine:

yarim su bardagi pudra sekeri

yarim su bardagi nesquik

yarim su bardagi kakao (veya cekilmis filtre kahvede ola bilir)

Hazirlanmasi:

Haslanmis yumurta sarilarini elle iyice ufalayin, margarini katin, iyice yogurun sonra vanilyayi ekleyin. Yavas yavas aldigi kadar un ekleyip yogurun (kolaylikla sekil alana kadar un katin) ceviz büyüklügünde alip elin icinde top yapin. Önceden isitilmis firinda 170 derecede 15 dakika pişirin. (Ben isiyi 150 dereceye getirip 10 dakika daha pisirdim.)



Pudra sekeri, kakao ve nesquik'i genis bir kapta karistirin. Firindan cikan sicak kurabiyeler hemen bu karisima bulayın ve soguyunca servis yapin.

Afiyet Olsun.


Tarifi: http://www.portakalagaci.com/ sayfasindan aldim.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo