19 Eylül 2010 Pazar

Hashasli limonlu kek



Malzemele:

4 yumurta
1 su bardagi seker
125g tereyag
1/4 su bardagi siviyag
yarim limon suyu
1paket vanilya
2 limonkabugu rendesi
200 ml sivikrema
3 corba kasigi hashastohumu
1 fiske tuz
2 su bardagi un
1 paket kabartmatozu
1 avuc ceviz

Önce yumurtalarlan seker 5 dakika kadar cirpilir. Un, ceviz ve kabartmatozu haric geri kalan malzemelerin hepsi katilir ve tekrar cirpilir. En son un ceviz ve kabartmatozunuda ekleyip tekrar cirpiyoruz.
Kekimizi yaglanmis ve unlanmis kalibimiza bosaltip, önceden isitilmis firinda 180 derecede pisiriyoruz.

Havvacimin yolladigi bu güzel kek icin tsk.ler

Havvanin yazdiklarinida okuyalim:)
Ben bu keke bayiliyorum süper bir kek denemenizi tavsiye ederim :)
Dualarinizida beklerim halamin yorumlari bekledigi gibi :))))))))

keki http://cafefernando.com/turkce/ sitesinden aldim ama ben biraz degisiklikler yaptim. Ben kendi yaptigim gibi yaziyorum.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo