11 Temmuz 2010 Pazar

Tuna Dalgasi ( Donauwelle )


Malzemeler:

keki icin:
6 yumurta
250 g seker
125 g tereyag (aslinda 250 g) ama daha hafif olsun diye ben az kullaniyorum
yarim cay bardagi siviyag
350 g un
1 paketkabartmatozu
1 paket vanilya
2-3 yemek kasigi kakao
1 sise visne konservesi
Pudingi icin:
500 ml süt
1 paket vanilyali pudingtozu
40 g seker
125 g tereyag (aslinda 250g ) ama ben yine az kullandim
cikolatasi:
200 g Kuvertüre
2 parca palmin (Hindistancevizi yagi) resminide koydum
yumurtalarlan seker iyice köpürene kadar cirpilir. Icine yaglar katilir devam cirpilir. UN, vanilya ve kabartmatozu da katilir hamurun 3/2 si tepsiye yayilir. Geri kalan hamurun 3/1 ne kakao katilir oda beyaz hamurun üstüne sürülür.Visnelerinde suyu süzülür hamurun üstüne serpilir. 180 derecede pisirilir. Kürdanla kontrol edersiniz pismismi diye.Pismis kek sogumaya birakilir.
Bu arada pudingi hazirlanir. Süt,seker ve vanilyal ipudingtozu karistirilarak pisirilir. Icine tereyagi katilir eriyene kadar karistirilir kekin üstüne bu karisim sürülür.
En son palmin yagi kisik ateste bir tavanin icinde eritilir. Icine 200 g Kuvertüre katilir yine kisik ateste karistirilarak eritilir. Pudingin üstüne sürülür. Buzdolabinda cikolata donana kadar bekletilir.
Dilimlenmis resmi yok maalesef. Bir arkadasin kina gecesi icin yapmistim pastayi.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo