2 Mayıs 2012 Çarşamba

RULO BÖREK

cok güzel ve ilginc bir börek bu :) denemeyi baya zamandir istiyorum ama bu siralar mutfaga pek giremedigim icin erteliyorum. Arkadasimiza cok tsk.ediyorum ellerine saglik canim
Blogu ziyaret icin tiklayin kizhatce


Hep tatlıda olmazki biraz da börek yapalım :) uzun süredir sırasını bekleyen böreğin tarifine geçelim..Böreğim etkinliklere ev sahipliği yapan ;sevgili PAŞASOFRAM 'a gitsin....

MALZEME:
yufka
sıvıyağ
su
peynir
yumurta sarısı
YAPILIŞI:
Yufkalar açılır,üzerine sıvıyağ sürülür,biraz su serpilir,dörde bölünür...Resimlerdeki gibi önce yufkalar büzülürpeynir,koyulur,rulo yapılır,üzerine yumurta sarısı sürülerek pişirilir...
Tarifi sevgili Yeşim'e ait,tşkler arkadaşım:)

2 yorum:

  1. Ellerıne saglık,şekline bayıldım.Bunu mutlaka denıyecegım.

    YanıtlaSil
  2. ben adını pile börek diye biliyodum.ama adı farketmez :) önemli olan tadı.eminim harikadır.Ellerin dert görmesin
    sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo