30 Nisan 2012 Pazartesi

WAFFLE.....

Hafif vede lezzetli bir tatli geldi ben bunu vanilya dondurmasi ve kirazla yapiyorum buda cok güzel olmus arkadasimin ellerine saglik cok tsk.ler tarif icin.
Blogu ziyaret icin tiklayin harikamutfaksaka




Kızım bir dergide WAFFLE tarifini görünce nooolur yapalım diye geldi...Kızım waffle makinesi yok bizde dedim ama dinleyen kim..Tavada oluyormuş meğer bu tarif...Hemen giriştik birlikte . Yaptık , fotoğrafladık , eee sonra sıra tatmaya geldi elbette...Nasıl oldu diye merak edenler varsa eğer ... Gayet güzel oldu. Tek fark şekliydi. Eh olacak artık o kadar...diyorum vee malzemeleri veriyorum...Tarifimide P.D.Ç.S Etkinliği yapan arkadaş paşasoframa yolluyorum


3 yumurta
1 kahve fincanı şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
2 su bardağı un
1,5 su bardağı süt
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
1 paket vanilya


çikolata sos
çilek -muz-fındık-damla çikolata


Çikolata sos ve meyveler dışında kalan bütün malzemeleri bir güzel karıştırıp kepçeyle ince tabaka teflon tavaya döktüm..İki taraflı kızarttıktan sonra hazırlanan çikolata sosu yarısına sürdüm . Meyve , fındık ve damla çikolata ilavesi...Diğer yarısını üzerine katladım....Hepsi bu kadar...


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo