30 Nisan 2012 Pazartesi

Iki renkli kolay Pasta

Yine yüzsüzlük yaptim ve sizler icin güzel bir pasta tarifi alip geldim:)) arkadasima cok tsk.ediyorum kirmayip yolladigi icin:)
Blogu ziyaret icin tiklayin birtutamkekik







Uzunca bir aranın ardından,nereden başlasam bilemedim inanın...
Klavye bana yabancı ve tutuk tutuk...:))
Hadi hayırlısı bakalım.
:)

On gün olmuş yazmayalı,özlenmiş gönül dostları...
Daha önce de bahsettiğim gibi,on gün süren kermes etkinliğimiz dün itibarı ile son buldu...
O ortamı yaşayan gören arkadaşlarım bana hak vereceklerdir mutlaka.
Orada olmak,hizmet edebilmek,muhteşem bir duygu...:)
Arı misali vızır vızır işleyen harika bir ortam...
Rabbim tüm emeği geçen herkesten razı olsun inşAllah...

Sabah 8 gece 12 hizmet eden arkadaşlarımı gıpta ile izledim bu süreçte inanın...
Onların gönüllerinden kopan bu büyük fedakarlığın,en güzel şekilde onlara geri döneceği inancındayım.
Kuzucuklarımın büyüdüğü ,kendi kendilerine yete bildikleri günlerin hayalini kurdum bende bu manzara karşısında.:)
Orada olabilmek, hizmet aşkı ile her türlü fedakarlığı yapabilmiş olabilmek muhteşem bir duygu...



Bahar geldi gelmesine ama bir de şu rehavet gitse benim üzerimden..
Çok tembellik yapasım var bu aralar...:))
Durum öyle vahim ki,eve haftada bir gelip evi çekip çevirecek,silip süpürecek birini bulma fikri bile var bu aralar kafamda:)
Ben sadece yemeğimi yapayım, ne hoşş olurdu aslında...
Bu durumu bir kez daha gündeme taşımalı tez vakitte:)


Dedim ya, tembellikte en üst seviyeler deyim bu aralar.
Nerede kolay bir yemek,nerede uğraştırmayacak bir pasta börek,Ayşegül orada ...:))
İşte size ispatı...
Kızımla beraber yaptığımız kolay pasta ile geldim bu gün :)
Kuzucuğum çikolata sosunu pişirdi,aheste aheste karıştıra karıştıra..
Ben de dizdim kalıba.
Üzerine çikolata sosunu kızım sürdü,onu kırmamak adına almadım elinden spatulayı:))
Yakışıyor da eline maşAllahh..:))




Ortaya (onun deyimi ile) şahane bir pasta çıkardığı için çok mutlu oldu kızım:)
Tarifimizi en pratiğinden verelim hemen...
Bu pastamız paşasofram arkadaşımın etkinliğine gitsin...
kolaylıklar dilerim canım:)
Bir de GÖNÜL arkadaşımız çok cici etekler örüp satıyor sayfasında.
0-7 yaş arası kızçeleri olanlar sayfaya tık tık:)


Malzemeler

  • 2 paket kakaolu,2 paket sade bisküvi(çok az artıyor ikisinden de)
  • 1 paket bitter çikolata sos(bol soslu seviyorsanız 2 paket)
  • 10 adet çilek
Hazırlanışı


  1. öncelikle çikolata sosumuzu pişirip,soğutuyoruz.
  2. pastamızı hazırlayacağımız kalıbımızı streç film ile kaplıyoruz.
  3. soğuyan sosumuza bulayarak,bir sade bir kakaolu olmak üzere sırası ile bisküvilerimizi diziyoruz.(ben dikine dizdim)
  4. kalıbımız dolunca,üzerini streçleyip 2 saat kadar dolapta dinlendiriyoruz.
  5. dinlenen pastamızı,servis tabağına ters çevirip,üzerindeki streçleri alıyoruz ve üzerine artan sosumuzdan sürüp,çilek dilimleri ile arzuya göre süsleyip servise sunuyoruz.

Hepinize ağız tadı ve huzur içinde geçireceğiniz güzel bir hafta diliyorum...
Sağlıcakla kalınız...

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo