12 Nisan 2012 Perşembe

Bonbon Sekli Snickers Kremali Krep

Su kreplere bakin ya bence bunlar yenmez sadece bakacaksin:) arkadasimiza tarif icin tsk.ediyorum ve Blogu ziyaret icin tiklayin mutfaktanmiskokular




Canlarim hepinize merhaba sizlere çok sevdigim Snickers çikolatanin bir tarifle geldim. Krep'lede birlesince tadini sizler düsünün artik.... Fazla vakit kaybetmeden tairfe geçmek istiyorum, Allah'a emanetsiniz canlar :)
74.HAFTA PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ etkinliği için sevgili PASASOFRAM göndermek istiyorum.


Malzemeler :

Krep için :

200 gram un
2 yumurta
500 ml süt
1 çimdik tuz
3 yemek kasigi siviyag

Krema için :

4 buyuk boy snickers
50 gram sivi krema


Yapilisi :

Ilk önce krep'lerden basliyalim. Bunun için, kasemize, yumurta ve sütümüzü alalim ve çirpma teliyle çirpalim. Elenmis unu, tuz, siviyag ekleyip yine çirpalim. Hamurumuzu 1 saat oca sicakliginda dinlenmeye birakalim.

Bu ara kremamizi hazirliyalim. Küçük bir tencerede, minik minik dogradigimiz snickersleri ve 50 gram sivi kremamizi eritelim. Eridikten sonra isterseniz blender'den geçirebilirsiniz. Ama ben fistiklarin tüm kalmasini istedigim için geçirmedim.

Hamurumuz dinlendiginde, tavada arkali onlü pisirelim. Her krepin örtasina krema harcimizdan sürelim ve rulo yapalim. Her krep bu islemi uygulayalim. Sonra krepleri kenarlarini güzel bir kurdalyeyle baglayim ve bonbon sekli verelim.

Afiyet olsun


1 yorum:

  1. Ben geldim nasılsın arkadaşım.
    Tarifimi alabilirsin......
    Arkadaşıma başarılar.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo