14 Ağustos 2011 Pazar

Pecete katlanmasi

MERHABA KATLADIGIM PECETELERI SICAGI SICAGIYLA SIZLERE YAYINLIYORUM. ASLINDA COK KOLAY AMA KOLAYDA OLSA GÖRMEK GEREKIR YAPABILMEK ICIN. BEN BURAYA RESIMLERI AYARLERKEN OGLUMDA RESIMLERE BAKARAK GERI KALAN PECETELERIMI KATLADI :)

  1. resimde pecetemizin üzerine asa dogru ok isareti koydum bir kati asa dogru kapanacak
  2. resimde gördügünüz gibi kapatiyorum
  3. resimde sag ve sola yine ok isareti koydum yanlara kapatilmasi gerektigi icin
  4. resimde önce sag yanini kapadim
  5. resimdede sonra sol yanini kapadim
  6. resimde göründügü gibide yine ön tarafa cevirdim ve kasik catalimi yerlestirdim.

Tabiki kolay bozuluyor masaya yerlestirdikten sonra kasik catali yerlestirirseniz daha iyi olur. Iftara bir saat kaldi bende hazirliklarimi yapim:)

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo