26 Mart 2011 Cumartesi

Sutlac

156.Tarifimiz

Sütlacin görünüsü de gel beni ye diyor ama ben yemicem, bu saatten sonra yenmez:))

Arkadasima cok tsk.ediyorum gercekten beni etkinlik boyunca yanliz birakmayan degerli arkadaslarimdan birtanesidir:) ellerine saglik arkadasim.

Arkadasimin bloguna ziyaret icin tiklayin umutkusum

malzemeler

1 khv fincani pirinc

1 bucuk kg sut

arzuya gore seker

yapilisi:Tnecremize pirincimizi koyuyoruz ,uztune surumuzu ilave ediyoruz,kisik ateste karistirarak kaynamasini saglaiyoruz kaynamaya basladiktan sonra kendi halinde az kivam almasi icin ocakta biraz daha birakiyoruz.pirinclerimiz guzelce pistiginde vede hafif kivam aldiginda arzuya gore sekerimizi ilave ediyoruz.karistirip altini kapatiyoruz.iste hepsi bu.

hemen sicakken karistirarak kaselere aliyoruz.uztune bolca tarcin ekiyoruz.sogumaya birakiyoruz..

bu sutlacin puf noktasi pirincini yikamadan koyuyoruz.cunki pirincin nisastasiyla kivam sorunu ortadan kalkiyor...ilave olarak pirinc unu koyamaya gerek kalmiyor.benim sutlacin kivaminda sadece koydugum pirincten baska hic bisey kullanmadim..hem kolay hemde lezzetli oluyor.sutlaclarimi hep bu usulle yapiyorum

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo