26 Mart 2011 Cumartesi

TARÇINLI,ÇAYLI VE CEVİZLİ SÜNGER KEK

157.Tarifimiz

Bol malzemeli kekimiz hazir cayinizda varsa buyrun gelin arkadaslar:)

Arkadasima tarifi icin cok tsk.ediyorum ve ellerine saglik diyorum.

Arkadasimin bloguna ziyaret icin tiklayin susamcorekotu

TARÇINLI,ÇAYLI VE CEVİZLİ SÜNGER GİBİ YUMUŞACIK NEFİS BİR KEK:))

SELAMLAR SEVGİLER
YENİ HAFTANIZ HAYIRLI,MUTLU,HUZURLU,SAĞLIKLI GEÇSİN
2 adet yumurta(oda sıcaklığında),
2 çay bardağı toz şeker,
1 çay bardağı sıvıyağ(fındık yağı),
1 çay bardağı süt,
1/2 çay bardağı çay demi,
3,5 çay bardağı un(kek un kullandım),
1 paket kabartma tozu,
1 paket vanilya,
1 tatlı kaşığı toz tarçın,
irice parçalanmış ceviz
ÜSTÜNE ELEMEK İÇİN:
toz tarçın ve dekor vanilya şekeri
Kekin yapımı her zamanki gibi,sadece bazı püf noktalarına dikkat edilerek yapıldı ve çok lezzetli,yumuşacık süngerimsi harika bir kek oldu:)
Büyük boy kalıp kullanmadığım için bu kadar malzeme ile kekimi yaptım,
siz yapmak isterseniz malzemeleri biraz artırmanız gerekecek


KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM,BEN DE YARIN TEKRAR YAPACAĞIM

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo