20 Mart 2011 Pazar

PEYNİRLİ POĞAÇA

127.Tarifimiz

Merhabaaaaaaaaaaaa ben geldim :)

bugün hava cok güzel ,geldim ama gidiyorum:) aksama bol tarifler bekliyorum arkadaslar haberiniz olsun:))

Leztli bir pogaca aldim arkadasimdan, dedimya artik cok yüzsüz oldum diye kimde tarif görsem hemencicik etkinlige istiyorum:) sagolsun arkadaslarim beni kirmiyor böylede dolu dlou getiriyorlar tarifleri:)

hepinize coooook tsk.ediyorum iyiki varsiniz:) bu güzel pogacalar icin arkadasima cok tsk.ediyorum ellerine saglik gercektende ye beni diyorlar:)

Arkadasin bloguna ziyaret elbette edilcek dimi:) tiklayin nuranceylan

MALZEMELER:

*1 Paket margarin

* Yarım bardak sıvıyağ

* 1 Su bardağı yoğurt

* 2 Yumurta ( Birinin sarısı ayırılır)

* 1 Paket kabartma tozu

* Biraz tuz

YAPILIŞI:

Margarin,sıvıyağ,yoğurt,yumurta ve tuz biraz karıştırılarak üzerine daha önceden elenmiş un ve kabartma tozu eklenerek hamur yoğurulur.Hamurun kıvamı hafif cıvık olmalıdır.İçine lor,maydonoz karışımı konarak poğaçalar şekillendirilir.Üzerine ayırdığımız yumurta sarısını sürerek önceden ısıtılmış 170 derecelik fırında pişirirlir.....

AFİYET OLSUN.....

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo