20 Mart 2011 Pazar

sıvıyağlı un kurabiyesi (malatya usulü)

126.Tarifimiz

Iyi geceler arkadaslar bugünlük son tarifimiz olsun buda ,bugün yeterince kurabiyeler ekledik, umarim yarinda pastalar gelir özel siparis veriyorum ne yüzsüzüm dimi:))

Arkadasim minti kendi yöresinden bizlere kurabiye yapip yolladi, kendisine cok tsk.ediyorum, ellerine saglik canim

Bloguna ugramak isterseniz buyrun tiklayin mintininmutfagi

NOT:lütfen bu cici tarifi "farketmez" diye pudra şekeri yerine toz şekerle denemeyin.çok farkediyor...:))


malzeme listesi kabarık değil.her evde bulunan şeyler...

1 su bardağı pudra şekeri

1 su bardağı sıvıyağ

1 çay kaşığı karbonat

aldığı kadar tam buğday unu

yapılışı:

pudra şekerini ve sıvıyağını iyice karıştırın..

Karbonatı ve unu azar azar ilave ederek yumuşak bir hamur elde edin.ve bolca yoğurun.ben bizim mutfak tam buğday ununu kullandım.aşırı derecede kepekli olduğundan bir miktar normal un da kattım.lütfen bizim un kullanan arkadaşlar tamamını tam buğday unu kullanmayın.hamuru toparlamakta zorluk yaşarsınız.yarı yarıya katın ve yoğurun.

Ceviz büyüklüğünde parçalar alıp elinizde yuvarlayın.ve yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizin.

Üzerine kaysı çekirdeği veya badem koyarak 175 derecelik önceden ısıtılmış fırında üstü hafif pembeleşene kadar pişirin.


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo