17 Mart 2011 Perşembe

Meyveli Pasta

99.Tarifimiz

Hmmm cilekli pastamizda gelmis:) ama bu saatten sonra bunu yemiyelim yarina saklayalim:)

Pasta cok güzel olmus arkadasim cook tsk.ediyorum ellerine saglik.

Arkadasimizin blogunu ziyaret icin tiklayin merakiyidir

Merhabalar ..yine hazır pandispanyalı bir tarifle sizlerleyim..

1 kg süt, 4,5 kaşık un, bir tane yumurta, 5 kaşık şekeri karıştırıp pişirdim.. biraz ılınınca 1 tane krem şantiyi ekleyip mikserledim.... pandispanya kekinin kutusunu atmayıp içinde streç film döşedim..üzerine çilekleri dizdim..sonrasında kremayı ve kekimizi yerleştirdim.. kekimizi sütle ıslatmayı unutmayınnnnnn

Kremasını bol yaptım çünkü iki tane böyle pasta çıkardım..

Tadı damakta kalmasın diye :))))

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo