16 Mart 2011 Çarşamba

Meksika Salatası

85.Tarifimiz

Güzel bir salatayla basliyoruz güne , Ben kendim yemek secmedigim tüm tariflerin altina sevdigimi nerdeyse yazdim:) herkesin severek yedikleri vardir ama bazende sevmesek bile sagligimiz icin veyada hatir icinde yeriz:) , salata cesitlerinin her türü bence cok güzel oluyor .

Arkadasima bu güzel tarif icin cok tsk.ediyorum, ve yine eli dolu dolu bekliyorum:)

sayfasina gitmek isteyenler Tiklasinlar xl-cooking

Malzemeler

1 su bardağı meksika fasulyesi (kuru)
Dilediğiniz yeşillikler (marul, taze soğan, maydonoz, biber, kırmızı biber...)
1 kutu konserve mısır
Jalepeno biber turşusu
Acı sos
Zeytin yağı
Yarım limon suyu
Tuz

Meksika fasulyelerini 45 dk-1 saat pişene kadar (düdüklü tencerede) haşlayın. Dilerseniz hazır haşlanmış konservelerden de alabilirsiniz ancak o zaman lezzeti bu kadar iyi olmuyor.

Bir kabın içerisine çok ince doğradığınız yeşillikleri, haşlanmış meksika fasulyelerini, ikiye böldüğünüz jelepeno biberlerini ve mısırı koyun. Üzerlerine limon suyu, zeytin yağı, tuz ve acı sevmenize göre acı sos (ben 1 yemek kaşığı kadar koyuyorum) ekleyin.

Hepsini güzelce harmanlayıp, servis tabağınıza alın. Acı ve çok lezzetli bir salata oluyor. Hem günlerde hemde akşam yemeklerinde favorim

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo