16 Mart 2011 Çarşamba

Ekmek Üstü Pide

84.tarifimiz

Güzel bir tarifiz daha geldi sicak sicak:)) ellerine saglik arkadasim, cok tsk.ediyorum

Arkadasimin sitesine gitmek icinTıkla

Kıyma,yumurta,tuz,1 diş sarımsak,kekik ,az sıvıyağ karıştırdım,ekmek makinesinde yaptığım ekmekleri dilimledim,üzerine salça sürdüm,ketçapta sürebilirsiniz.Hazırlamış olduğum karışımı yaydım,kaşar rendesi serptim,yağlı ve az sütlü tepsiye yerleştirdim,fırına verdim.Bir süre sonra sütü çekip alt kısımları toparlanınca altını kapatıyorsunuz,üst malzeme pişince çıkarıyorsunuz.Böylelikle kıtır kıtır değil de yumuşak ama lezzetli ekmek üstü pidelere kavuşmuş oluyorsunuz.İsterseniz,biber ve domates dilimleri ya da pul biber de ilave edebilirsiniz.
Bu basit ama lezzetli tarif paşasofram için,kendisine kolaylıklar diliyorum,sevgiler

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo