18 Mart 2011 Cuma

HAsHASLI REVANİ

109.Tarifimiz

Revaniyi hashasli ben hic yapmadim, nasil olur tadi acaba merak ettim:) ellerine saglik arkadasim tarif icinde cooook tsk.ediyorum.

Arkadasimin blogunu icin buyrun sizde tiklayin canimcektipisirdim

MALZEMELER:
5 yumurta

1 su bardagı seker
6 çorba kasığı un
5 çorba kasıgı irmik
5corba kasıgı hashas
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

SERBET İÇİN:
5 su bardagı su
4 su bardagı seker

HAZURLANISI:
Yumurta ve sekeri mikserle seker eriyene kadar çırpın.Diğer malzemeleri ekleyip tahta kasıkla karıstırın..Yaglı kagıt serili dikdörtgen borcama hamuru dökün.175 derecelik fırında pişirin.Pişen ve ılıyan keki yağlı kagıtla ters kaldırıp,borcama ters çevirin(Yaglı kagıt üste gelecek sekilde).Yaglı kagıdı kekten ayırın.Ilık tatlıya ılık serbeti döküp dinlenmesi icin buzdolabına bırakın.AFİYET OLSUN..

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo