20 Mart 2011 Pazar

Çeşnili Ekmek

129.Tarifimiz

Güzel vede degisik bir tarif geldi gercektende cok iyi fikirmis sizlerde kesin begeneceksinizdir.

Arkadasima tesekkürediyor ellerine saglik diyorum.

Arkadasimin bloguna ziyaret icin diklayin: umudi

Ben resimdeki kare borcamı kullandım.Eldeki bayat ekmekleri suyla ıslatıp güzelce sıktım rondodan geçi

rip genişçe bir kaba boşalttım. bir orta boy soğan ,3-4 yeşil biber ,1-2 diş sarımsağıda rondodan geçirip ilave ettim. 15-20 zeytin ayıklanmış iri doğradım hepsini kaba ilave ettim

Ayrıca yarım çay bardağı yağ,2 yumurta ve yarım çaybardağı süt ve bir kabartma tozu ,varsa 1 su bardağı kadar lor peyniri ve nane başta olmak üzere azar kimyon karabiber hepsini karıştırıp yağlı kağıt serdiğim borcama boşaltım. Elle yayılacak kıvamda oldu eğer cok sertse sütle yumuşata bilirsiniz. Tepsiye dizdikten sonra üstüne domates dilimleri koyarak 200 derecede 15-20 dakika pişirdim. Çıkarmadan kaşar rendesi ve çörek otu serpip sıcak fırında kaşar eriyince ekmeğiniz servise hazır. Kahvaltı için hazırlamıştım. Söylemesem bayat ekmek olduğunu bile anlamaya bilirlerdi çay sati ve kahvaltı için güzel bir seçenek afiyet olsun....

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo