20 Ocak 2011 Perşembe

Kirazli pasta

Kimin böyle güzel arkadaslari var , blogumu actiktan sonra cok güzel arkadaslar edindim iyiki acmissim. Bu güzel arkadaslarimin arasinda kendisini blogumun sayesinde tanidigim Nuray hanimda var beni yanliz birakmiyor her firsatinda yaptiklarini resimleyip yolluyor. helede resimlerini benim icin özel cekiyorya nasil tsk.etsem kendisine bilemiyorum:) cok tsk.ler Nuraycim ellerine saglik devaminida herzaman beklerim tabiki:)

bende bu güzel pastayi katildigim 61..Porselen Demlik Cay Saati Etkinligi ne gönderiyorum

görmek icin Tıkla

Hamuru icin:

160 g Un
1 Yumurta
1 cay bardagi Seker
2 kasik Tereyagi
1 cay kasigi Kabartmatozu
1 paket Vanilya


Pudingi:
500 ml Süt
1 paket vanilyali puding,
yarim cay bardagi seker

1 yarim kavanoz Kiraz (Schattenmorellen)

Kirintisi:

100g Un
yarim cay bardagi Seker
1 kasik Tereyagi
1paket Vanilya


yapilisi:
Sekerlen yumurtayi cirpin ve tereyagini katin. Sonra Un , kabartmatozu ve vanilyayi ekleyin. Güzel bir hamur yogurun. 26 cm'lik kelepceli kalibin altina ve kenarlarina hamuru döseyin ve üzerine kirazlari döseyin.
Puding malzemelerinin hepsi bir tencerede karistirilarak kaynatin biraz ilik üzerine dökün.Kirintisi icin tereyag ve seker cirpin. Un ve 1 paket vanilya katilin ve cirpin.
Pudingin üstüne serpin. Birazda badem kirigi serpin. 180 derecede yaklasik bir saat kizarana kadar pisirin.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo