19 Ocak 2011 Çarşamba

Rengarek Kizartma

Hayirli aksamlar dilerim beni takip eden tüm arkadas ve doslarima, nasilsiniz umarim iyisinizdir. Havalar sogudukca ben iyi olamiyorum :( hergün evde biri hasta ve ben hergün biri icin dr. dayim . Hepsi bir yanada su doktorlarda sira beklemek varya benim tüm günümü aliyor, zaten kisacik günler . herneyse fazla uzatip hayat hikayemi anlatmim dimi:)

Herkes kizartmayi cok sever hernekadarda kilo almaya cok elverisliysede:) yinede ben bu görümünü görünce dayanamadim denemeden gecemedim napim:) okdar güzel olduki yiyenler görümünün bozulmamasi icin nerdeyse yemicektiler:) kizartma yapmasini bilmeyen yoktur bu sadece görüntü degisikligi .

bence tarifi paylasan Keriman hanim cokda güzel fikir etmis bunu böyle. Tabiki bukadar ince dogramak icin buna göre rendeniz varsa isiniz daha bir kolay ama yoksada ben gibi birini bulup ince ince dogratirsiniz artik :)

sizlere ölcüler vermicem cünkü herkes ailesine göre nekadar olabilecegini kendisi daha iyi bilir.

malzemeler:
patates, kirmizi ve yesil dolmalik biberler, havuc

yogurt istege göre sarmisa, tuz

kizartmak icin sivi yag

yapilisi:
sebzelerimizi ince uzun dogruyoruz, bu islemi yapmak icin varsa rendeylede yapabilirsiniz, ama herkesin evinde bulunan normak rendeyle degil :) ve kizgin yagda önce patatesleri, sonra diger sebzeleri , kizartip borcama böyle güzel yerlestiriyoruz. Yogurdumuza tuz sarmisak ekleditten sonrada SIKMA torbamiza koyup kizartmamizin biraktigimiz bosluklari dolduruyoruz .

afiyet olsun canlar

bu güzel görüntüyü devamli takip ettigim http://www.nefisyemektarifleri.com dan aldim

1 yorum:

  1. TAT LI ARKADAŞIM GERÇEKTEN RENGARENK OLMUŞ.ELLERİNE SAĞLIK.
    BEN ÖNCE ŞANTİ ZANNETTİM MEĞER YOĞURTMUŞ.
    SEVGİLER BIRAKIYORUM CANIM.HAFTASONU DA BEN YAPAYIM BARİ...ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo