13 Kasım 2010 Cumartesi

Mimlendim:)


Sevgili arkadasım Gelibolu17 Beni mimlemiş... Aslında mimlenmekten vede sobelenmekten kacıyorum cünkü aynı seyleri defalarca yazmaya gerek olmadıgını düsünüyorum , ama bu blogumda ilk defa mimlendigim icin vede arkadaşım Gelibolu17 sorusu değişik vede kolay :) cevaplım bari. ben blogpostta fazla kimseyi tanimiyorum belkide bu mimlemeyle yeni arkadaslıklar ederım:)

Konu:Garip alışkanlıklarınızı ve yapamadıklarınızı 7 madde ile anlatın.

  1. Insanlarla konusmayı cok seviyorum
  2. yeni arkadaslar edinmeyi seviyorum
  3. paylasmayı seviyorum
  4. güvenilir biri olduguma inanıyorum ve herkese güvenmek istiyorum
  5. yemek yapmasını yenı tatlar arastırmayı seviyorum
  6. cukolatayi bende cok seviyorum:)
  7. yüzüme gülüp arkamdan konusanlardan nefret ediyorum

umarın cevabım yeterli olmustur

bende rasgele mimlicem bakalim kimlerle karsılascam:)

  1. Ayseminmutfagı
  2. Nurcan' dan tarifler
  3. Miskokulutarifler
  4. Birdemliksohbet
  5. Bendensofralarınıza
  6. Tarifal
  7. Benmutfaktayım
iyiki rasgele dalmısım bloglara arkadaslar neler vardı neler bloglarda keske daha cok zamanım olsada daha cok baksam ve yorumlar yazabilseydim e onuda baska zaman yaparım insallah:)

6 yorum:

  1. canım benim çok teşekürler.emeğine güzel gönlüne sağlık.
    bende pek sevmiyorum mimdir,sobedir falan ama kıramıyorum arkadaşlarımı yinede senin gibi:)
    hatrımı sayıp adımı zikredince nezaketende olsa cevaplıyorum,hem bu sayede birbirimizi daha iyi tanımış oluyoruz:)
    sevgiler canım.İyi bayramlarrrr.
    öperim.

    YanıtlaSil
  2. senin ve tüm sevdiklerinin mübarek kurban bayramı kutlu olsun canm

    YanıtlaSil
  3. merhaba siteme yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim ..
    Ayrıca mim'inizi zevkle okudum benide mimlemişsiniz gurur duydum teşekkürler
    Ben sitemde bir süredir mim ve sobe ödül gibi konulara yer vermiyorum
    Kişisel bir nedenden dolayı
    beni anlıyacağınızı umut ediyorum .
    Tekrar ziyaretinizi beklerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Blogların birbirini tanıması adına güzel sorular
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN

    HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİ BAŞLIYOOOR!!

    http://hobidunyam.womanforum.net tarafından düzenlenen
    yemek etkinliklerinin 8.si olan "KURBAN BAYRAMI SOFRALARI" Etkinliğine
    ben yesilmutfaktantarifler- özlem ev sahibeliği yapacağım

    30 KASIM -20 ARALIK tarihleri arasında düzenlenen etkinliğimize katılmak için dilediğiniz çeşitte lezzetler hazırlayıp resmiyle birlikte tariflerinizi blogunuzda yayınlayıp bana haber bırakmanız yeterli olacaktır. Blogu olmayan arkadaşlar da omeoz@hotmail.com.tr adresine mail atarak isimlerini de belirterek katılabilirler hepinizi bekliyorum.

    Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar.

    NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
    http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

    Hepimize kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba
    Beni mimlemişsin çok teşekkür ederim ama mimleri sevmediğim için uzun süredir bana gelen mimleri cevaplamıyorum. Lütfen bana kırılma hayırlı haftasonları dilerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo