11 Eylül 2010 Cumartesi

Hamsi Kusu





Slm arkadaslar karadenizlilerin vaz gecemedigi lezzetli vede saglikli olan hamsi bugun yine bizle:)bu yaptigim hamsi kusunu ben kendim deyistim hamsi kusu normalde maydanozla oluyor ama ben icine prasa koydum :) sizde adini deyismelimiyim fikrinizi almak isterim ne olabilir mesela:)) oylama yapalim beraber isim bulalim oda iyi fikir:) ben malzeleri deyistim isminide size birakiyorum yoksa buda yalanci hamsi kusu olur:)))

Malzemeler:

500g hamsi

1 tane prasa

Misir unu, 1 yumurta ,tuz , kizartmak icinde sivi yag

Yapilisi:

Hamsilerin kilciklarini ayiklayip iyicene yikiyoruz sizmasi icin birakiyoruz ,Prasalari ince dograyip üzerine hasli su döküp 5-10dk bekletiyoruz ve süzüyoruz biraz tuz ekliyoruz kaseye aliyoruz resimde oldugu gibi, diyer yandan yumurtamizi yine kaseye alip cirpiyoruz. misir unu yumurta ve prasalari ayri tabaklarda yanimiza aliyoruz.Hamsileri tuzluyoruz aciyoruz icine prasa koydukdan sonra diyer hamsiyle kapatip önce yumurtaya sonrada misir ununa batiriyoruz ve kizartiyoruz afiyet olsun.

not : bence icine her sebze güzel olur ispanaklada ben denedim cok güzel oluyor ama sicak suda bekletmezseniz kapamasi zor olur.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo