14 Temmuz 2010 Çarşamba

Yalanci Cezerye


Havvacim tarif icin tsk.ler bunu önceden ben cok yapardim bayadir yapmiyorum iyiki hatirlattin:)


Malzemeler:

1kg havuc
1 su bardagi seker
1 su bardagi findik ceviz karisimi
200-25g pötibör bisküvi
hindistancevizi


Yapilisi:

havuclar yikanir, soyulur, rendelenir, iyice suyu sIKILIR (havuclari iyi sIKmazsaniz pek güzel olmuyor) bir tencereye alinir üzerine 1 su bardagi seker gezdirilir kisik ateste havuclar yumusayana kadar pisirilir (ben 40 dk civarinda pisirdim).

Havuclar pisdikten sonra tencere kenara alinir sogumaya birakilir. Sonra icine findik ceviz karisimi, ufalanmis bisküviler katilir yogrulur. Ceviz büyüklügünde toplar yuvarlatilir Hindistancevizine bulanir. Buzdolabinda bir kac saat bekletildikten sonra servise hazir lokumlarimiz :)

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo