11 Temmuz 2010 Pazar

Tuna DaLgasi Elamali


Keki icin:

6 yumurta
250 g Toz seker
125 g tereyag (aslinda 250 g) ama daha hafif olsun diye ben az kullaniyorum
yarim cay bardagi siviyag
390 g un
1 paketkabartmatozu
1 paket Vanilya

Üstü icin:

2 büyük elma
Tarcin
Tozseker

Yapilisi:

yumurtalarlan seker iyice köpürene kadar cirpilir. Icine yaglar katilir devam cirpilir. UN, vanilya ve kabartmatozu da katilir hamurun tepsiye yayilir.

Bir tabaga tarcinlan seker konur. Elmalar soyulur dilimlenir. Elmalar once tarcinla seker karisimina bulanir sonra kekin üstüne dizilir. 180 derecede pisirilir.

Böylede cok güzeldi ama ben bir dahaki yapisimda daha cok elma kullanicam. Elmalari araliksiz dizicem. Nedendir bilmiyorum ama bu ara elmali pastalara takmis durumdayim :)
Bu kek ücgün boyunca tazeligini koruyor ama en güzel ikinci gün oluyor!

Evet havva bencede elmalara taktin sen ucuzmu elmalar orda:P

Ama bende cok seviyorum elmali vede tarcinli karisimlari:)

Tsk.ler Havva

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo