13 Temmuz 2010 Salı

Patlican arasi peynir


ya almanlar buna Patlican cantasi peynir diyorlar bende adini ne verecegimi sastim:) yardimlariniz icin tsk.ler arkadaslar, süper birsey kim yediyse cok sevdi vede cok bereketli deneyin pisman olmucaksiniz.

Malzemeler:

2 Büyük uzun patlican
5 yumurta
250 g yagsiz beyaz peynir
1 demet maydanoz
4 yemek kasigi un
Tuz, karabiber,
5 yemek kasigi galeta unu ( ben galeta unu yerine bayat ekmekleri robota vurdum da yaptim)

Yapilisi:

Patlicanlari uzunlamasina 1cm kalinliginda dograyin ,20 dk. Tuzlu suda bekletin.
Kurulayip isleme devam edin.

ici icin:

Peyniri ufalayin 1 yumurta .karabiber, maydanozlarida ince dograyin karistirin.
Uzunlamasina dogradiginiz patlicanlari ortadan bölün ve icine bi kasik hazirladiginiz icten
Koyun üzerini kapatip bastirin.
4 yumurtayi karistirin, un ,tuz ,karabiber karistirin . Bu karisima hazirladiginiz patlicanlari bulayin
Ve birac cekmesini bekledikden sonra galeta ununa batirip kizgin yagda pisirin .

Afiyet olsun

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu

3 yorum:

  1. eline sağlık çok güzel görünüyorlar

    YanıtlaSil
  2. resimden cok guzel gorunuyor.ama ben bir arkadasimda yemistim.tadini ve goruntusunu begenmemistim.ici cok aciydi paicanlari ise kapkaraydi.senin tariften denemek gerek.tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimde göründügü kadar güzeldiler diye bilirim, arkadasiniz nasil yapti bilemiyecem ama bizimkiler güzeldi :)
      Yorumunuz icinde cok tsk.ler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo