2 Şubat 2013 Cumartesi

Tost Makinasinda Karnibahar Mücver

Mücveri cok seviyorsunuz ama cok yagli oldugu icinde yapmak istemiyorsunuz dogrumuyum:)
iste ozaman benim yaptigim gibi yapin tost makinasi ne güne duruyor  :)
cok güzel oldular gercekten bundan sonra yaptigim tüm mücverleri tostmakinasinda yapacagim. Ben köftelerimide torst makinasinda yapiyorum en azindan onlarida yagin icinde pisirmemis oluyorum.

gelelim tarifimize tabiki her cesit sebzeyle yapilabilirinir.

malzemeler:

1 karnibahar
1 sogan
2 kabak
2 havuc
1subardagi un
1/2 bardagi siviyag
tuz karabiber
2 yumurta

Yapilisi:
Tüm sebzeleri önce temizleyip yikadim  murfakrobotudan gecirdim rendeleme islemi cbuk oldu:) sonra diger malzemeleride ekleyip iyicene karistirdim. tost makinami isittim ilk sefer sivi yagla yagladim sonra benim kurabiye kalibimin icini doldurarak sekil verdim mücverlere ama illaki olmasi sart deyil sizin yoksa kasikla düzelterek yapin.
Tost makinasinin üzerini hemen kapamayin önce mücverlerinizin alt kismi birazicik saglamlassin yoksa mücverler incecek olarak cikarlar:)) 1-2 dakka pisince tost makinanizi kapatin ve 2-3 dakka daha pisirin . ayni islemi tüm hamurunuz bitenekadar yapin.
afiyet olsun




13 yorum:

  1. Ellerinize sağlık vallahi harika fikir aynı zamanda süper görünüyor. HEmi de sağlıklı :) Tebrikler,teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Valla ben bu tost makinası işine bayıldım..Hemen deneyecğim,en sevdiğim lezzet mücver..ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al bendende okadar simdi diyete baslayinca mecbur careler bakiyorum

      Sil
  3. Harika fikirler bunlar bende mücveri yağlı olduğu için seyrek yapıyorum banada ilham kaynağı oldunuz Allah Razı olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende iyi bir fikir olduguna inaniyorum cok lezzetlide oldular cünkü

      Sil
  4. Wow! Harika. Pancake gibi olmuşlar. Yağlısından çok daha sağlıklı olduğu kesin. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. bende sık yaparım mücveri ama kızartıyorum bu pişirme yöntemi çok ilginç ve sağlıklı elinize sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo