19 Ocak 2013 Cumartesi

Yumurtasiz ve Sütsüz etkinligimizde Iki Malzemeli Kurabiye

Cok kolay bir tarif geldi kolay oldugu kadarda lezzetli görünüyor.
Arkadasimiza cok tsk.ediyorum tarif icin blogunda baska tariflerinide illaki görmek isteyenler olur buyrun tiklayin MutfakNotlari

elimizde yağ ve şeker varsa tamamdır nefisss kurabiyeleriniz olacak
çok inandırıcı gelmiyor ama inanın harika oluyorlar
blogcu abla blogcu abla
şekerin varmı 
var var
yağın varmı 
var var
ne duruyorsunnnn
neyapayım ?
kurabiye yapsana 
kurabiye yapsana  :)
buda Mahmut Tuncerin şarkısının blogcuya uyarlanmış versiyonu:)
malzemeler:
 1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı pudra şekeri
aldığı kadar un
bu temeldeki kurabiye hamurumuz
buna istediğiniz aromayı ekleyip değişik kurabiyeler yapabilirsiniz
ben bu kez malzemmein içine kakaolukremşanti ekledim böylece bol çikolata aromalı kurabiyelerim oldu
 bu daha önce yaptığım sade kurabiye
bu portakal aromalı ve portakal jöleli
bu ise 2008de eklediğim un kurabiyelerim ve sadece sıvı yağlı
çok çabuk pişiyor ben soğuk fırına veriyorum üzerleri çatladığı anda fırından alın yarım saat kadar beklesin kendini tamamen çekecektir sonrasında bayatlamayan nefiss,hafif,kurabiyelerimiz olacak
ben bunu sevgili pasasofram.a yumurtasız ve sütsüz tarifler etkinliğine gönderiyorum


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo