6 Mayıs 2012 Pazar

Yoğurtlu Brokoli

Herkese güzel pazarlar gecirmesini umut ediyorum.
Bugün etkinligimizin son gününü, Üzülmeye basladim bile sayenizde yogun ve cok güzel bir ay gecirdim tsk.ler.
Canim Ablam saglikli bir salata yollamis kendisine cok tsk.ediyorum

Blogu ziyaret icin tiklayin naliya53


Kalbe değen tüm güzellikler sizinle ve sevdiklerinizle olsun ..... İyi pazarlar..:)

Bugün sizlerle en sevdiğimiz salatalardan brokoliyi seçtim hem basit hemde çok besleyici.
Brokoli ister salata sosuyla olsun,isterse sarmısaklı yoğurtla olsun her şekilde harika bir salata .






MALZEMELER:
500 gram brokoli
1 kase yoğurt
3 diş sarımsak
1/2 çay bardağı sıvı yağ
Tuz , kara biber pul biber

YAPILISI:
Brokolimizi suda haşlayalım ben 5 dakika haşlıyorum fazla değil bıraz daha canlı olsun diye sonra soğuk sudan geçirip servis tabağına alıyorum üzerinede sarmısaklı yoğurt doküp pul biberle süsluyoruz.
Afiyet olsun..



sevgiler,selamlar
Bu tarifimi ayrıca sevgili
Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği'nin ev sahibesi




gönderiyorum,kolay gelsin :)))

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo